یکشنبه , 28 آوریل 2024
شما اینجا هستید نت آهنگ » فروشگاه موسیقی انلاین » نت دو افتتاح شد – وب سایت آموزش موسیقی به روشی نوین

نت دو افتتاح شد – وب سایت آموزش موسیقی به روشی نوین

زمان زیادی از اولین ورود من به دنیای اینترنت و کسب و کارهای مجازی میگذرد در آن زمان که برای اولین بار به عنوان هنر جوی موسیقی نیاز به نت  موسیقی داشتم به سختی و به ندرت می توانستم از وب سایت های خارجی نت های ساده و با اشتباهات بسیار را پیدا کنم و به کلاس موسیقی ببرم و پس از کلی صرف وقت و تمرین متوجه میشدم یا نت ناقص است یا ضعیف تنظیم شده یا نت های کلاسیک سطح بالا که توانایی اجرای ان را نداشتم . در صفحات فارسی زبان هیچگونه نت موسیقی وجود نداشت وقتی در صفحه گوگل سرچ میکردم نت موسیقی تنها چیزی که پیدا میشد تعداد عکس نت موسیقی بود که نماد های چنگ و دولاچنگ و غیره را نمایش میداد .

نت دو

مدتها پیش خودم میگفتم چرا نباید یک سایتی وجود داشته باشه که بتونیم چند تا آهنگ جدید رو که دلمون میخواد توش پیدا کنیم و نتش رو دانلود و اجرا کنیم . که بلخره در خرداد سال 83 تصمیم گرفتم این وب سایت یعنی نت کده را راه اندازی کنم در آن زمان من دانشجوی دانشگاه فرهنگ و رسانه در رشته موسیقی بودم .

اطلاعاتی از طراحی وب سایت و اینجور کسب و کار های مجازی نداشتم فقط نمونه های مشابه بسیار ضعیف غیر ایرانی را دیده بودم که به تعداد انگشتان دست نت های موسیقی در آنها وجود داشت .

ایده جالبی برای من و خنده داری برای دوستان و آشنایانم بود .

به هر حال من فردی تک رو و خود مختار هستم و نظر اطرافیانم زیاد تاثیری بر رو ی من نمیگذارد .

به میدان انقلاب تهران رفتم و در دفتر طراحی وب سایت ایران طراح نظرم را مطرح کردم و توضیحات را خدمتشان ارائه کردم .

کلی هزینه و زمان و بحث و جدل و در نهایت نت کده ای با بدترین ظاهر تحویل من شد

چند سال با نت کده ای که تحویل گرفته بودم سرو کله زدم و خوشحال بودم . عملا بعد از چند سال هیچگونه بازدید کننده ای نداشتم . کم کم داشت اطلاعاتم بیشتر میشد چگونه تبلیغ کنم چطونه بازاریابی و در موتور های جستجو ظاهر شوم و …..

در نهایت بعد از چند سال به این نتیجه رسیدم که سیستم طراحی شده برای من از نظر ظاهری مخاطب را گمراه میکند و مخاطب  در وب سایت نمیتوانند به نتیجه مورد نظر خود برسند و در نهایت تصمیم گرفتم خودم  دوره های گرافیکی را بگذرانم و کلاس های گرافیکی را به مدت سه سال گذراندم و توانستم بعد از سه سال تلاش طرحی را برگزینم که فکر میکردم خوب است . که آن هم با شکست رو به رو شد .

از انجایی که هدف من در ابتدا کسب در امد نبود و من هم پشتیبانه مالی خوبی داشتم توانستم با تمام سختی ها وب سایت را به مدت ده سال بدون درآمد حفظ کنم . که اگر حمایت های اداره ارشاد نبود و دوستانی که در این اداره داشتم نمیتوانستم کار را به نتیجه برسانم که از همینجا کمال تقدیرو تشکر را از ایشان دارم .

در آن زمان با بسیاری از اهنگسازان عزیز کشورمان صحبت ها و جلساتی را برگزار کردم و توافق ایشان را نیز اخذ کردم .

تمامی هزینه های مربوطه که در آن زمان برای ما بسیار سنگین بود توسط این دوستان تامین شد .

در ابتدای کار ساعت های زیادی جلسه با ناشران فعال در این حوضه برگزار کردم که نتایج بسیار خوبی برای ما داشت. راه بسیار سخت و طاقت فرسا بود ولی به هر سختی و زحمتی بود توانستیم این کار را به فرهنگی برای دوستاران موسیقی تبدیل کنیم .

راه و رش طراحی وب سایت را یاد گرفتم و نت کده را راه اندازی کردم و شروع کردم به ثبت نت ها ی موسیقی بصورت رایگان تا سال 1395

از این تاریخ به بعد تصمیم گرفتم درآمدی را از این هنر داشته باشم و روشی را ابداع کنم که بتوانم افراد هم سو با خودم را همراه کنم

نت دونی از این زمان راه اندازی شد و شروع به کار کرد نت دونی اولین فروشگان نت موسیقی در ایران است که بعد از نت کده راه اندازی شده

نت کده و نت دونی تا امروز که آبان ماه 1401 است پیشرو در ارائه نت های موسیقی در ایران بودند که از امروز به به بعد وب سایت نت دو به میدان آمد و شروع به کار کرد .

 

نت دو1

نت دو وب سایت فروش آموزش های موسیقی به روشی نوین است که فعلا در ساز پیانو فعال است و به زودی تمامی سازها به آن اضافه خواهد شد .

امروز تقریبا 20 سال از روزی که شروع کردم می گذرد و افراد همکار ما سه رقمی شده اند و امیدوارم بتوانم هر روز به این تعداد بیفزایم .

امروز روزی است که تنها با سرچ کلمه نت موسیقی در گوگل هزاران صفحه نت فارسی و غیر فارسی را در گوگل پیدا خواهید کرد که در مقایسه با ان روزها به نظر من موفقیت بزرگی برای من است و امیدوارم بتوانم روزی این مجموعه را در دنیا مطرح و نام کشور عزیزمان را  در اوج قرار بدهم .

برای راه اندازی نت دو تقریبا سه سال برنامه ریزی و چندین ماه اجرا داشته ایم و از امروز تلاش های مان به نتیجه رسیده و قابل بهره برداری است .

برای ورود به نت دو که به زودی با همراهی شما به بزرگترین مرجع آموزش موسیقی در ایران تبدیل خواهد شد روی لینک زیر کلیک کنید.

در نت دو نت و آموزش نت موسیقی قطعات موسیقی برای فروش قرار داده شده است .

 

آموزش موسیقی با نت دو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.