دوشنبه , 29 آوریل 2024
شما اینجا هستید نت آهنگ » مقالات موسیقی » کسب در آمد از طریق نوازندگی ( استخدام نوازنده و مدرس موسیقی )

کسب در آمد از طریق نوازندگی ( استخدام نوازنده و مدرس موسیقی )

کسب در آمد در منزل به وسیله اینترنت یکی از کارهایی است که امروزه اکثر افراد در گوشه و کنار از آن سخن می گویند حتما شما نیز افرادی را دیده اید که در این خصوص با شما سخن گفته اند .  به همین دلیل بر آن شدیم که یکی از روش های پر سود که کسب در آمد از طریق موسیقی یا نوازندگی است را خدمتتان معرفی کنیم .

کسب در آمد از طریق نت نویسی
کسب در آمد از طریق نت نویسی

کسب در آمد از طریق نت نویسی

در مقاله قبلی روش کسب در آمد از طریق نت نویسی را به کمک سامانه نت دونی خدمتتان بصورت کامل توضیح دادیم که البته این روش مخصوص افراد متخصص در عرصه موسیقی می باشد و بایستی یکسری پیش نیاز ها را بندانید که کار ساده ای نیست به همین دلیل در این مقاله قصد داریم روشی ساده و پر در آمد را خدمتتان معرفی کنیم که هرر نوازنده ای که بتواند قطعات موسیقی را بدون اشتباه بنوازد یا مدرسین سطح پایین موسیقی نیز می توانند از این روش به در آمد های خوبی برسند.

کسب در امد از طریق نوازندیگ
کسب در امد از طریق نوازندیگ

کسب در امد از طریق نوازندگی

در این روش شما بایستی قطعات موسیقی را اجرا کنید و از نحوه اجرای خود با تلفن همراهتان فیلم برداری کنید به شکلی که روش انگشت گذاری شما روی ساز مشخص باشد سپس ویدئوی ساخته شده را برای شماره  تلگرامی که آخر این مقاله قرار داده ام ارسال کنید که صحت اجرا را برسی و مبلغ مشخص شده را به حساب شما واریز کنند .

در این مدل بعد از ارسال هر ویدئو مبلغ ویدئو که متغیر است و با توجه به کیفیت ویدئو مشخص می شود برایتان واریز خواهد شد . مدل دیگری هم وجود دارد که بصورت استخدام و حقوق ثابت و عقد قرارداد با شرکت می باشد در این مدل حقوق ثابت ماهیانه بابت تهیه و ساخت ویدئو های مشخص شده برای شما در نظر گرفته می شود .

ویدئو های ساخته شده نیاز نیست که حرفه ای باشند و از اصول و قوانین فیلم سازی پیروی کنند تنها کافیست که نحوه کلید گیری شما روی ساز هنگام اجرا مشخص باشد .

 

کسب در امد از طریق آموزش ساز های مختلف

در روش دیگری که برای کسب در آمد از موسیقی وجود دارد آموزش ساز های مختلف به زبان ساده و تصویر برداری از آن و ارسال برای شرکت است . در این روش هر سازی را در آن حرفه ای هستید می توانید آموزش دهید و آموزش های خود را در اختیار شرکت قرار بدهید و بابت هر آموزش مبلغ مشخص شده را دریافت کنید.

کسب در آمد از طریق آموزش قطعات موسیقی

آموزش ها فقط محدود به ساز ها نمی شوند و می توانید قطعات موسیقی را نیز آموزش دهید و از آموزش خود ویدئو تهیه کنید.

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که شرکت با این ویدئو ها چه کاری انجام میدهد ؟ در جواب باید عرض کنم که ویدئو های تهیه شده توسط شما برای بازاریابی و فروش نت های موسقی و معرفی شرکت توسط تیم بازاریابی نت دونی مورد استفاده قرار می گیرند .

تا این قسمت چهار روش برای کسب در آمد از طریق موسیقی را خدمتتان عرض کردیم

1 کسب در آمد از طریق نت نویسی

2 کسب در امد از طریق نوازندگی

3 کسب در امد از طریق آموزش ساز های مختلف

4 کسب در آمد از طریق آموزش قطعات موسیقی

 

شماره تلگرام مربوط به دریافت ویدئو های ساخته شده ( فقط تلگرام )  09378601828   @s2vahid

توجه داشته باشید این شماره فقط مخصوص تلگرام بوده و پاسخگوی تماس ها نخواهد بود

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی وب سایت نت دونی که حامی این طرح است تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.