جمعه , 3 می 2024
شما اینجا هستید نت آهنگ » نت های پیانو » نت اهنگ Until The Last Moment یانی

نت اهنگ Until The Last Moment یانی

نت اهنگ-

در کالاماتا در سواحل مدیترانه یانی از سوتیری و فلیتسا کریسومالیس در سال ۱۳۳۳ متولد شد.دومین فرزند از سه فرزند خانواده یانی بود که یک برادر بزرگتر از خود و یک خواهر کوچکتر از خود داشت.این خانواده ارتباط عمیقی با موسیقی داشتند خانواده او بیشتر وقتشان را در حال نواختن موسیقی و آواز خواندن میگذراندند.والدین او برایش یک زندگی نمونه یونانی فراهم کرده بودند.او با ماهیگیری شنا و رفتن به مدرسه بزرگ شد درست مثل هر پسر بچه ای که در کالاماتا زندگی میکرد اما با یک استثنا. یانی متولد شده بود تا بنوازد. او نواختن پیانو را در شش سالگی آغاز کرد ولی از یادگیری دروس رسمی پیانو سرپیچی میکرد.زمانی که یانی پسر بچه ای کوچک بود موسیقی را در اعماق ذهنش میشنید و میخواست هر آنچه که میشنود را روی پیانو اجرا کند.بنابراین او باید میفهمید که چطور میتواند با پیانو مسیقی بنوازد.او آزادی بیشتری با کلید­های پیانو احساس می­کرد آزادی که ممکن بود زیر ساختار های خشک و رسمی از بین برود.

موسیقی تنها استعداد یانی نبود.در۱۳۴۸ در چهارده سالگی رکورد ملی شنای آزاد ۵۰ متر مردان را شکست. اگرچه او میتوانست این رشته را نیز دنبال کند ولی او راه دیگری را انتخاب کرد که سرانجام باعث شد که نعمت های موسیقیاییش را به جهان عرضه کند.

دوران کودکیش در یونان و عشقی که به زادگاهش داشت موجب این شد که قطعه هایی همانند “Acroyali”,Santorini”,”Nostalgia” به او الهام شود.

Yanni - Until The Last Moment (1)
Yanni – Until The Last Moment (1)
Yanni - Until The Last Moment (2)
Yanni – Until The Last Moment (2)
Yanni - Until The Last Moment (3)
Yanni – Until The Last Moment (3)
Yanni - Until The Last Moment (4)
Yanni – Until The Last Moment (4)
Yanni - Until The Last Moment (5)
Yanni – Until The Last Moment (5)
Yanni - Until The Last Moment (6) (1)
Yanni – Until The Last Moment (6) (1)
Yanni - Until The Last Moment (7)
Yanni – Until The Last Moment (7)

 یانی –

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.