جمعه , 29 مارس 2024
شما اینجا هستید نت آهنگ » اکورد های گیتار » کتاب نت و تبلچر البوم MTV Unplugged in New York برای گیتار

کتاب نت و تبلچر البوم MTV Unplugged in New York برای گیتار

کتاب نت و تبلچر البوم  MTV Unplugged in New York برای گیتار. این کتاب شامل 55 برگ نت موسیقی از اجرای این گروه می باشد . این نت ها برای گیتار و با تبلچر می باشند .

لیست قطعات موجود در این کتاب .

«دربارهٔ یک دختر» کرت کوبین ۳:۳۷
۲ Come as You Are «همان‌طور که هستی بیا» کرت کوبین ۴:۱۳
۳ Jesus Doesn’t Want Me for a Sunbeam وزلینز(کلی و مک‌کی) ۴:۳۷
۴ The Man Who Sold the World «مردی که دنیا را فروخت» دیوید بووی ۴:۲۰
۵ Pennyroyal Tea «چای پونه» کرت کوبین ۳:۴۰
۶ Dumb «گُنگ» کرت کوبین ۲:۵۲
۷ Polly «پالی» کرت کوبین، نیروانا ۳:۱۶
۸ On a Plain «بر فراز یک دشت» کرت کوبین، نیروانا ۳:۴۴
۹ Something in the Way «چیزی در راه» کرت کوبین، نیروانا ۴:۰۱
۱۰ Plateau «فلات» میت پاپتس(کرک‌وود) ۳:۳۸
۱۱ Oh, Me «آه، من» میت پاپتس(کرک‌وود) ۳:۲۶
۱۲ Lake of Fire «دریاچهٔ آتش» میت پاپتس(کرک‌وود) ۲:۵۶
۱۳ All Apologies «همهٔ عذرخواهی‌ها» کرت کوبین ۴:۲۳
۱۴ ‎Where Did You Sleep Last Night?‎ «دیشب کجا خوابیدی؟» لیدبلی ۵:۰۸

جهت خرید این کتاب نت  با قیمت 2900 تومان بر روی دکمه خرید زیر کلیک کنید و پس از پرداخت وجه کتاب لینک دانلود را مشاهده خواهید کرد . حجم کتاب 3m تعداد صفحات 55 صفحه نت و تبلچر .

آنپلاگد ام‌تی‌وی در نیویورک (به انگلیسی: MTV Unplugged in New York) نام آلبوم آنپلاگد گروه گرانج نیروانا است. آلبوم آنپلاگد نیروانا در ۱۸ نوامبر ۱۹۹۳ در استودیوی سونی در نیویورک و برای سری تلویزیونی آنپلاگد ام‌تی‌وی ضبط شده است. این اجرا توسط بث مک‌کارتی کارگردانی شد و اولین بار در تاریخ ۱۴ دسامبر ۱۹۹۳ از شبکهٔ کابلی تلویزیون ام‌تی‌وی پخش شد.

برخلاف روال برنامه‌هایی از این دست، نیروانا در ای اجرا بیشتر به کارهای کم‌تر شناخته شدهٔ گروه و چند کاور از وزلینز، میت پاپتس، دیوید بووی و لیدبلی پرداخت. آنپلاگد ام‌تی‌وی در نیویورک نخستین آلبوم نیرواناست که پس از خودکشی مشکوک کرت کوبین در آوریل ۱۹۹۴ روانهٔ بازار شد.

آلبوم به سرعت به رتبهٔ نخست بیلبورد ۲۰۰ دست یافت و با فروش بیش از ۵ میلیون نسخه در آمریکا(تا سال ۱۹۹۷) تبدیل به موفق‌ترین آلبوم نیروانا پس از فروپاشی گروه شد. آنپلاگد نیروانا در زمان انتشارش در بریتانیا هم برای یک هفته در صدر جدول پرفروش‌ترین آلبوم‌ها جای گرفت و به‌مدت ۳۹ هفته (غیر پیوسته) در آن جدول حضور داشت. آلبوم به خاطر توانایی گروه در اجرای موفق قطعات، در ژانری متفاوت از آن‌چه که تا به آن زمان اجرا کرده بودند مورد تحسین قرار گرفت. در نسخهٔ پخش شده در ام‌تی‌وی دو آهنگ «Something in the Way» و «Oh, Me» حذف شد و فقط ۱۲ آهنگ روی آنتن رفت.

آنپلاگد ام‌تی‌وی در نیویورک در سال ۱۹۹۵ موفق شد جایزهٔ گرمی بهترین اجرای آلترنتیو سال را از آن خود کند. نسخه کامل این اجرا در ۲۰ نوامبر ۲۰۰۷ بر روی دی وی دی منتشر شد.

2 دیدگاه

  1. میشه لطفا و خواهشا برای ساز قانون هم نت بذارین؟خیلی کم محلی میشه به این ساز.خیلی کم میشناسن این ساز رو از ته دل ازتون خواهش میکنم برای قانون هم نت بذارین.قدردان خوبی ها و لطفتون هستیم.دنیا دنیا سپاس.

  2. برایه دانلود و خریداری نت هایه البوم انپلاگد نیروانا وقتی میزنم رویه دانلود و خرید اینترنتی وارد پیج نت هایه پیانو میشه چیکار باید کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.