جمعه , 29 مارس 2024
شما اینجا هستید نت آهنگ » فروشگاه موسیقی انلاین » مجموعه آهنگهای بهزاد آقابیگی

مجموعه آهنگهای بهزاد آقابیگی

آهنگهای بهزاد آقابیگی

آهنگهای بهزاد آقابیگی : سه آلبوم زیبا از آهنگهای بهزاد آقابیگی به نامهای Gypsy Renaissance, Luna y Sol,و Strings of Desire بهمراه خلاصه ای از زندگینامه آقای بهزاد آقابیگی در دانشنامه تی تیل اورده شده است این البومها در یک دی وی دی به حجم ۱Gدر فروشگاه تیل قرار داده شده است اگر تمای به خرید این محصول داشتید میتوانید روی لینک خرید این محصول(آهنگهای بهزاد آقابیگی) کلیک کرده و این محصول شنیدنی را در اختیار داشته باشید.

بیوگرافی بهزادآقا بیگی

بهزاد آقا بیگی ، متولد تهران، نواختن گیتار را از ۱۳ سالگی آغاز کرد. وی در سال ۱۹۹۰ برای ادامه تحصیل به لندن مهاجرت نمود و بعد از اتمام قسمتی از تحصیلات دانشگاهی تصمیم به فعالیت جدی در زمینه گیتار و آهنگسازی گرفت. به هنگام مطالعه برای مقاطع ارشد تحصیلی نیز به فعالیتهای خود در زمینه موسیقی ادامه داد. او با گروههای متعددی از سراسر جهان نیز ه

مکاری داشته است که از میان انها می توان به Fantasia و Futuro Flamenco اشاره کرد.

بهزاد آقا بیگی با همراهی Nima Shirandami اقدام به تاسیس گروه BeNi Guitars کرده اند و در نقاط مختلف جهان و در مناسبتهای مختلف به اجرا می پردازند. صدای پراحساس نیما به همراه مهارت و چیره دستی شناخته شده بهزاد به عنوان نوازنده زبردست سبک فلامنکو به جذابیت کار این گروه افزوده است.

«Gypsy Renaissance»، در فارسی «رنسانس کولی» نام آلبوم موسیقی بدون کلامی است به آهنگسازی «بهزاد آقابیگی» که در ۲۳ فوریه سال ۱۹۹۹ توسط انتشارات «Baja Records» منتشر شده است.

«بهزاد آقا بیگی» در  آلبوم ایجاز خود را در موسیقی «فلامنکو» و «سوناریته» موسیقی خاورمیانه ای نشان داده است. او می گوید: تقدیر همین است، وقتی شما چیزی را بیش از هر چیز دیگری می خواهید، تمامی دنیا دست به دست هم میدهند تا رویاهای شما به حقیقت بپیوندد و این آلبوم رویایی بود که با تلاش بسیار به حقیقت پیوست. اگر این آلبوم احساسات خفته شما را بیدار می کند و تسکینتان میدهد، پس شما هم به تجربه من از آلبوم «رنسانس کولی» دست یافته اید. در این آلبوم از اشعار «مولانا» و «شمس تبریزی» الهام گرفته ام و آلبوم را به ایشان تقدیم میکنم.

بهزاد آقا بیگی

بهزاد آقا بیگی

خرید پستی

Track List:Gypsy Renaissance

 Rapture Of Massy

 Your Tranquillity Matilda

 Simmering Souls

 Gypsy Renaissance

journey

 Lost In Love

 Desiring You

 Kooshty

 Loving Touch

Fantasy Man

«Luna y Sol» نام آلبوم موسیقی بدون کلامی است به نوازندگی و آهنگسازی «بهزاد آقابیگی» که در ۲۱ سپتامبر سال ۲۰۰۴ توسط انتشارات «Baja Records» منتشر شده است.

بهزاد آقابیگیخرید پستی

Track List : Luna y Sol

 Barcelona Dreams 4:06

 Guitar Twilight 4:47

 Luna y Sol 4:07

 Surrender to Love 3:30

 Secret of the Gypsy 3:55

 Romance on the Nile 3:49

 Flamenco Infusion 3:40

 The Essence of You 4:05

 Viva Espana 4:27

Mystic Oasis 4:14

 Endless Passion 4:22

 Solitude at Dawn 3:51

Strings of Desire” نام آلبوم موسیقی بی کلام است به نوازندگی و آهنگسازی آقای بهزادآقا بیگی که درسال ۴ آپریل  ۲۰۰۰توسط انتشارات «Baja Records» منتشر شده است. در این نوازندگی از گیتارهای New Age, Acoustic, Flamenco استفاده شده است.

بهزاد اقا بیگی

بهزاد اقا بیگی

Album: Strings of Desire

 TrackList

Celestial Tribe

 Dance Of The Matador

 Amazon Rain

 Journey Of Love

 Rumi’s Inspiration

 Strings Of Desire

 Somewhere In Spain

Time Flies

 Touch My Soul

Fire Within

 Nocturnal Light

El Almo

خرید پستی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.