پنج‌شنبه , 28 مارس 2024
شما اینجا هستید نت آهنگ » نت های پیانو » نت قطعه والس جادویی از موسیقی متن فیلم افسانه ۱۹۰۰ برای پیانو

نت قطعه والس جادویی از موسیقی متن فیلم افسانه ۱۹۰۰ برای پیانو

افسانه ۱۹۰۰ (The Legend Of 1900) از آن فیلم هایی است که هر کسی با یک بار دیدن دیگر فراموشش نخواهد کرد. این فیلم درام ایتالیایی که از یک مونولوگ به نویسندگی الساندرو باریکو برگرفته شده، داستان یک نابغه موسیقی را بیان می کند که در کشتی به دنیا می آید و تا آخر عمر در همان کشتی می ماند. انیو موریکونه، آهنگساز بزرگ ایتالیایی موسیقی فیلم افسانه ۱۹۰۰ را ساخته است. او در کنار قطعات خود، از قطعات سایر موسیقیدان ها نیز در موسیقی این فیلم استفاده کرده است. والس جادویی یا Magic Waltz یکی از قطعات خود او است که ۱۹۰۰ در اولین دیدارش با کان می نوازد.

تیم راث نقش اصلی فیلم یعنی پیانیستی به نام ۱۹۰۰ را بازی می کند و حقیقتاً بازی درخشانی از خود ارائه می دهد. نام او را ۱۹۰۰ می گذارند چون در آغاز دهه ۱۹۰۰ به دنیا می آید. ۱۹۰۰ در کشتی گشت می زند تا این که یک پیانو را از نزدیک می بیند و با موسیقی آشنا می شود.

نبوغ و استعداد او به سرعت خود را نشان می دهند و ۱۹۰۰ نوازنده ثابت گروه موسیقی کشتی می شود. او یک رفیق صمیمی به نام کان پیدا می کند. کان که نوازنده ترومپت است، به «کان شیپور زن» شهرت دارد. وقتی ۱۹۰۰ و کان اولین بار با همدیگر مواجه می شوند، دریا طوفانی است و حال کان خراب. ۱۹۰۰ به او می گوید که دوای دردت پیش من است؛ او را کنار خود روی صندلی پیانو می نشاند و «والس جادویی» را برایش می نوازد و از آن پس این دو به دوستانی همیشگی تبدیل می شوند.

 

 

جهت مشاهده نت ها در اندازه کامل بر روی نت ها کلیک کنید

Magic-Waltz-Full-Score0001 Magic-Waltz-Full-Score0002 Magic-Waltz-Full-Score0003 Magic-Waltz-Full-Score0004 Magic-Waltz-Full-Score0005

4 دیدگاه

  1. سلام***
    خیلی نت عالی ای هیتشکوک ولی صفحه اول رو نداره
    و إز میزان ٢٨شروع میشه

  2. بسیارممنونم ازشما سروران عزیزکارتون عالیه فقط وقتی که نت فارسی اهنگ های کردی میشم یعنی دو ر می فا ….این نتها با آهنگش بفرسید سپاسگزارم در

  3. ببخشید میشه آهنگ رو برای دانلود بزارید؟

  4. ببخشید صفحه ی اولش کجاست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.